Plaj ürünlerinde
değişim nasıl yapılmakta?
Öncelikle mutlaka bizimle iletişime geçiniz. 0 555 878 4969
1-) Ürünün zarar görmemiş olması gerekmekte.
2-) Ürün üzerindeki etiketin sökülmemiş olması gerekmekte. Etiketi sökülmüş ürünler kesinlikle değişim
yapılamaz. (Etiket silikonla bağlı olduğu için kargo esnasında kopma durumu
kesinlikle yoktur, etiketi sökük bir ürünü göndermeyiniz, aksi halde karşı
ödemeli olarak size iade edilir.)
3-) Askı, üzerinde ürün kodu yazan şeffaf poşet, fatura ve
ürün eksiksiz olarak gönderilmedi. Bunlardan her hangi bir tanesinin eksiklik
olması durumunda ürün olduğu gibi size iade edilir kargo masrafı ile birlikte.
Değişimlerde kargo
masrafı nasıl olmakta?
Ürünü bize gönderirken kargo ücretini siz (İstediğiniz kargo
şirketi ile), değişen ürünü size gönderirken ise kargo ücretini biz
ödemekteyiz.
Başka bir yol;
Kargo şubesi bireysel gönderilerde size daha fazla masraf
çıkaracağı için paketinizin içerisine 20 TL koyarak karşı ödemeli (Aras kargo
ile) bize gönderebilirsiniz. Ya da bu tutarı havale yapabilirsiniz. Önemli not: Pakete ücret eklemeyen veya
hesabımıza tutarı göndermeyen kargoların size tekrar gönderimi imkânsızdır.
İstediğim ürünle
değiştirebilir miyim?
Satın aldığınız ürün markası ile değişim yapabilirsiniz,
farklı markalarla değişim yapılmamakta.
Değişim yapamadığım
plaj ürünü var mı?
Evet, pareo ve plaj elbiseleri standart beden olduğu için
değişim yapılmamakta.
Plaj ürünlerinde iade
yapabilir miyim?
Hayır, plaj ürünlerinde iade yapılmamaktadır.