1-) Giyimx'ten aldığım ürünlerin garantisi var mı?
Satın aldığınız
ürünleri istediğiniz başka bir ürün ile bir hafta içerisinde
değiştirebilirsiniz. Değişim hakkınızı kullanmanız için lütfen ürün
faturasını da gönderiniz. Satın aldığınız ürünün garanti kapsamında olabilmesi
için kullanılmamış olması gerekmektedir. İç giyim ve fantazi giyim için iade ya da değişim hijyen sebebi ile yapılmamaktadır. İlgili yönetmelik iptal/iade sayfasında yer almaktadır.
Merak ettiğiniz diğer
sorularınız için bize 0555 878 49 69 / 0212 216 0327'den ya da online chat
servisimizden ulaşabilirsiniz.
2-) Kapıda ödeme yapabiliyor muyum?
Satın almak
istediğiniz ürünlerin ödemesini ' Kapıda ödeme' seçeneği ile satın
alabilirsiniz. Bunun dışında kredi kartına 9 taksit ve havale ya da EFT
ödemelerinde % 5 indirim kazanmaktasınız.
Kapıda ödeme ücreti
olarak ne kadar ödeyeceğim?
Kapıda ödeme için 7,90 TL ödemeniz gerekmektedir. Kargo ücreti ise yalnızca 1
TL olup, 200 TL üzeri alışverişlerinizde
ücretsizdir.
3-) Kapıda ödeme ile aldığım ürünleri teslim
almazsam ne olur?
KAPIDA
ÖDEME İLE SATIN ALINAN ÜRÜNLERİN TESLİM ALINMAMASI HALİNDE MÜŞTERİDEN İSTENECEK
YASAL SORUMLULUKLAR;
KAPIDA
ÖDEME metodu şeklinde alışveriş yapan müşterilerimizin siparişleri, müşteri
hizmetlerimiz tarafından telefonla aranılıp sipariş onayı alındıktan sonra
işleme alınmakta. Müşteri teyit amaçlı aranmasa dahi sipariş numarası geldikten
sonra siparişinin onaylandığını kabul etmiş sayılır. Kapıda/kargo şubesinde
ödeme metodu ile sipariş veren müşterimiz cayma hakkını siparişleri kargoya
verildikten sonra kullandığı taktirde, web sitemizde beyan edilen gidiş ve
dönüş kargo bedelleri ile gidiş-dönüş tahsilatlı gönderi masraflarını (30
Lira 15 Kuruş) firmamıza ödeyeceğini sipariş tamamlanmadan önce
müşterilerimizin onayına sunulan ''Mesafeli Satış Sözleşmesine'' istinaden
taahhüt etmiş sayılır ve elektronik ortamlarda yapılan alışverişlerde
''Mesafeli Satış Sözleşmesi'' ıslak imzalı sözleşme hükmünde olup, her iki
tarafı da yasal olarak sorumlu kılmaktadır.
4-) Evde yoktum ne yapacağım?
Kargo şirketi sizi evde bulamazsa ve bunu ispatlarsa (Sayaç numarası vb şekilde) müşterinin kargoyu şubeden bizzat alması gerekmektedir. Kargo şirketi, kargonun şubeye ulaşmasından itibaren 3 gün süre ile şubede bekletip daha sonra iade olarak geri göndermekte.
5-)Satın aldığım
ürünü değiştirmek istiyorum, nasıl bir yol izlemeliyim?
Değişim yapmak
istediğiniz ürünü [email protected] adresine
bildirmeniz gerekmekte. Değiştirmek istediğiniz ürünü kutusu ve faturası ile
birlikte Aras Kargo aracılığı ile Merkez Mh. Güzelyurt Sk. Pars İş Merkezi No 3/16
Çağlayan/İstanbul adresine göndererek değişim hakkınızı
kullanabilirsiniz. İç giyim ürünlerinin siparişlerinde kanun gereği (Hijyen açısından) iade/değişim yapılmamaktadır. İptal ve iade
için detaylı bilgiye iptal/iade sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayakkabı ve giyim
ürünlerinde ürünün kullanılmamış olması kaydı ile iptal ve iade yapılmaktadır. Plaj ürünlerinde ise beden değişimi yapılmaktadır.
27 Kasım 2014 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan ve 27 Şubat 2015 tarihinde yürürlüğe giren Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da yapılan değişiklikle, İÇ GİYİM VE PLAJ ÜRÜNLERİNDE HİJYEN VE SAĞLIK NEDENİ İLE İADE, İPTAL VE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPILMAMAKTADIR. (PLAJ ÜRÜNLERİNDE AŞAĞIDAKİ TALİMATLARA UYULDUĞUNDA değişim yapılmaktadır.
(Plaj ürünlerinde aldığınız ürün yalnızca denendiyse ve size olmamışsa değişim için müşteri temsilcimizi arayınız. Plaj ürünlerinde ürün etiketi üründen sökülmüşse, faturanızı kaybettiyseniz ya da ürün poşet ve her hangi bir aksesuarına zarar gelmişse ürün değişimi asla yapılamamakta. Ürün poşeti yırtık, etiketi üründen sökülmüş bir ürün göndermeniz durumunda ürün değiştirilmeyecektir. Plaj ürünlerinde ürün değişimi için kargo masrafı müşteriye ait olup Aras Kargo Holding ile karşı ödemeli kargoları şirketimiz kabul etmediğinden dolayı kargonuz bize ulaşmadan size geri dönecektir.)
6-) EFT ya da
havale ile ödeme yapmak istiyorum, banka bilgilerinizi öğrenebilir miyiz?
GARANTİ BANKASI
Şube:
Mecidiyeköy Meydan
Şube
Kodu: 357
Hesap
No: 6293867
Iban:
TR69 0006 2000 3570 0006 2938 67
Tezcan Topal
7-) Çoklu
siparişler nasıl kargolanmaktadır?
Farklı ürün
gruplarımız farklı depo ya da showroomlarda segilenebilmektedir. Bu yüzden
birden fazla ürün sipariş ettiğinizde ürünlerimiz farklı gün ya da tarihlerde
elinizde olabilir. Örneğin hem iç giyim hem de ayakkabı siparişiniz varsa bu
geçerli olabilir. Tek kargo yapılmasını istiyorsanız bize 0 555 878 49 69 / 0
212 216 03 27 nolu telefon numaralarından bildirebilirsiniz.
8-) İç giyim
ürünlerinde gizli paket yapıyor musunuz?
İç giyim ürünlerinde
kargoyu getiren kargo firması çalışanı dahil olmak üzere paketin içerisinde ne
olduğu bilgisi verilmiyor. Satın aldığınız iç giyim ürünlerinin gizliliği ile
bizzat giyimx.com.tr çalışanları ilgilenmektedir. Kargo paketinizin üzerinde
yalnızca "dosya" yazar.
9-) Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
Giyimx'ten aldığınız
ürünler Aras Kargo ile gönderilmekte. Detaylı bilgi için müşteri
temsilcimizi arayabilirsiniz.
10-) Kargo ücreti için ne kadar ödeyeceğim?
200 TL ve üzeri
kargolar ücretsiz bir şekilde gönderilmekte olup, daha düşük tutarlı
alışverişleriniz için yalnızca 1 TL kargo ücreti ödersiniz.
11-) Kargom ne zaman teslim edilir?
Kredi kartı veya havale ödemelerinde kargonuz aynı gün doğrudan depomuzdan gönderilir. Kapıda ödeme ile alınan ürünler ise 24 saat içerisinde kargoya verilir. NOT: Siparişlerinizin saat 14:20'e kadar tamamlamış olması gerekmektedir. Havale ödemelerinde ise ücretin bu saate kadar Giyimx Şirketi hesabına geçmiş olması gerekir.
12-) Kredi kartı ödemelerinde hangi kargo ile gönderiyorsunuz?
Ürünler kredi kartı ve havale ödemelerinde doğrudan depomuzdan gönderildiği için zaman zaman Aras kargo dışındaki firmalar ile de gönderilmekte. Kargo şirketini dilerseniz müşteri temsilcimizi arayarak öğrenebilirsiniz.
%100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
1-)Sipariş vermek
istiyorum. Ne yapmalıyım ?
Ürünler ile ilgili
bilgi için 0555 878 4969 nolu telefonumuzdan whatsApp yolu ile bilgi
alabilirsiniz.
2-) Kredi kartı ile
ödeme yapacağım fakat kart bilgilerime birileri ulaşabilir mi ?
Giyimx.com.tr olarak
kullandığımız SSL sertifikamız maksimum güvenlik hizmeti sunmaktadır. Kredi
kartı bilgileriniz banka ile sizin aranızda kalmaktadır. Kart bilgileriniz
tarafımıza ulaşmamaktadır. Online alışveriş sitelerinden ürün alımı yaparken
sitenin SSL sertifikası olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
Sitemiz üzerinden kredi kartı ile alışveriş yapmanız durumunda bankanızdan onay
SMS'i alacaksınız. Bu onay mesajından sonra siparişiniz oluşturulur. NOT: Sitelerin güvenli olup olmadıklarını adres çubuğunun yanındaki bu simgeden anlayabilirsiniz;
Güvenli yazmayan ve kilit işareti olmayan sitelerden alışveriş yapmayınız.
3-) Giyimx
müşteri temsilcilerini şikayet etmek istiyorum.
Alışverişleriniz ile
ilgili olarak müşteri temsilcilerimizle ya da başka bir konuda şikayetiniz
varsa lütfen şirket yönetimine bildiriniz. Şikayetleriniz için;
[email protected]